قدس آنلاین- تبریز: دروازه‌بان برزیلی تیم گسترش‌فولاد تبریز از وضعیت خود در این تیم ابراز رضایت کرد.

به آینده‌ام در گسترش‌فولاد بسیار خوشبین هستم/ شرایط برای موفقیت گسترش‌فولاد مهیاست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرناندو دخسوس روند آماده‌سازی تیم برای رقابت‌های لیگ برتر را مناسب ارزیابی کرد و گفت: اردوهای بسیار خوبی را برای آماده‌سازی در مسابقات فصل جدید برگزار کرده‌ایم و بسیار به آینده تیم خود خوشبین هستم.

دروازه‌بان باشگاه گسترش‌فولاد تبریز با تشکر از ‌مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم بابت فراهم کردن شرایط برای حضورش در تبریز اظهار داشت: باشگاه گسترش‌فولاد شرایط بسیار مناسبی از لحاظ امکانات و کادرفنی دارد که به همین دلیل پس از دریافت پیشنهاد بدون درنگ این باشگاه را انتخاب کنم.

خسوس عوامل بسیاری را در پیوستنش به گسترش‌فولاد دخیل دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک مردم تبریز بسیار فوتبال‌دوست هستند و یکی از دلایل پیوستنم به باشگاه همین بود و تاکنون نیز چیزی جز خوبی از آنها ندیدم.

سنگربان تیم فوتبال گسترش‌فولاد کسب رتبه برتر رقابت‌ها نسبت به سال گذشته را هدف این تیم عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم که کار سختی در این فصل خواهیم داشت و باشگاه نیز شرایط مناسبی را برای آماده سازی بهتر انجام داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مربی بسیار خوبی داریم و بازیکنان فوق ‌العاده‌ای برای تیم جذب شده‌اند و اردوی بسیار خوبی را نیز در ترکیه برگزار کردیم و همه چیز برای موفقیت من فراهم است.

خسوس در پایان صحبت‌هایش حمایت هواداران را از ارکان اصلی موفقیت این تیم برشمرد و گفت: اگر هواداران حضور پیدا کنند و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه رقم خواهد خورد و می‌خواهم از این هواداران دعوت کنم که به حمایت گسترش‌فولاد بیایند و مطمئنم که پشیمان نخواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.